FORDÍTÁSAIM

Blogomban kevésbé ismert finn metal vagy energetikus rockegyüttesek dalszövegeinek általam elkészített fordításait szeretném közölni. Olyan finn előadóktól fordítanék, akik angolul írták meg szövegeiket, s így könnyedén érthetővé tehetem azokat olyan emberek számára, akik szeretik az adott zenéket.

UTOLSÓ KOMMENTEK

  • Valenciafan: Szia! Foglalkozol még fordításokkal? Csak mert látom, hogy közel 7 éves az utolsó bejegyzésed és e... (2016.04.08. 00:52) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • _Hannah_: Igen, pontosan! S ez az, ami miatt elhatároztam én is, hogy elkezdem fordítgatni ezeket a számokat... (2009.01.07. 00:39) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • ziona: Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :) (2009.01.06. 22:20) SONATA ARCTICA - BLANK FILE
  • ziona: Jajjj az imádott farkasosnóta :) De szeretem. Tök jó olvasni, angolul utánajárás hiányában néhány ... (2009.01.06. 22:12) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • Utolsó 20

SONATA ARCTICA - BLANK FILE

_Hannah_ 2009.01.05. 19:14

Fordításom

(Album: Ecliptica, 1999.)

 

 

Ez az új legjobb barátod, új tekintet a személyes otthonodban

S nap mint nap megtalálhatod benne a világot
Ismerik, mit csináltál ma, hallanak mindent amit mondasz

És ha elküldik üzeneted

Tudják, másnap merre mész

Ismerik az életed, hisz van rólad fájluk

Ők építik életed, tehát ők…


Tudják, mit szeretsz, tudják, mire vágysz

De rólam semmit sem tudnak

Nem vagyok olyan egyszerű, üres fájl a memóriájukban, igen


Újra a web csapdájában, személyes otthonodban

Ahol elmehetsz a holdra, vagy találkozhatsz emberekkel, akiket soha nem láthatsz

Ott egy fájl vagy, pénz a nyitott játszmában

Rabszolga vagy a rabszolgák között, félve vársz 2000-re


Ismerik az életed, hisz van rólad fájluk

Ők építik életed, tehát ők…

 

Tudják, mit szeretsz, tudják, mire vágysz

De rólam semmit sem tudnak

Nem vagyok olyan egyszerű, üres fájl a memóriájukban, igen

Még próbálják vezetni, irányítani életem

De senki sem képes rá, egyedül én

Nem vagyok olyan egyszerű, üres fájl a memóriájukban, igen

 

Tudják, mit szeretsz, tudják, mire vágysz

De rólam semmit sem tudnak

Nem vagyok olyan egyszerű, üres fájl a memóriájukban, igen


Várok, reménykedem, imádkozom

Hogy lássam, ahogy ennek vége lesz, mikor elbuknak

Hogy lehet, hogy te nem látod

Mit tesznek veled

Egy élet vagy, új fájl a memóriájukban, most ők

Tudják, mit szeretsz, tudják, mire vágysz

De rólam semmit sem tudnak

Nem vagyok olyan egyszerű, üres fájl a memóriájukban, igen

Hogy lehet, hogy te nem látod

Mit tesznek veled

Töltik az idődet, élik az életed

Gépeikben csak egyetlen üres fájl van, mely én vagyok.



 

Címkék: sonata arctica / ecliptica

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://metal-dszforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr73859874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziona · http://ziona.blog.hu 2009.01.06. 22:20:28

Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :)
süti beállítások módosítása