FORDÍTÁSAIM

Blogomban kevésbé ismert finn metal vagy energetikus rockegyüttesek dalszövegeinek általam elkészített fordításait szeretném közölni. Olyan finn előadóktól fordítanék, akik angolul írták meg szövegeiket, s így könnyedén érthetővé tehetem azokat olyan emberek számára, akik szeretik az adott zenéket.

UTOLSÓ KOMMENTEK

  • Valenciafan: Szia! Foglalkozol még fordításokkal? Csak mert látom, hogy közel 7 éves az utolsó bejegyzésed és e... (2016.04.08. 00:52) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • _Hannah_: Igen, pontosan! S ez az, ami miatt elhatároztam én is, hogy elkezdem fordítgatni ezeket a számokat... (2009.01.07. 00:39) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • ziona: Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :) (2009.01.06. 22:20) SONATA ARCTICA - BLANK FILE
  • ziona: Jajjj az imádott farkasosnóta :) De szeretem. Tök jó olvasni, angolul utánajárás hiányában néhány ... (2009.01.06. 22:12) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • Utolsó 20

MEHIDA - GRACE

_Hannah_ 2009.01.18. 18:05

Fordításom

(Album: Blood & Water, 2007.)

 

 

Itt vagyok, nézz rám

Szenvedésedből

Egy pennyt sem érek

A legnagyobb vesztes vagyok mindenben

Bűnös vagyok a szenvedő nap alatt

Ragyog felettem, megöl lassan

 

Csak a halált érdemlem

De kérlek, emlékezz rám a másvilágodon

 

Emberként

Halálra ítéltek

Reménytelenül kiderítettem neked

Akkor hallottam a dicsőség, igazság szavait

Áthatoltak lelkemen

Ma velem leszel a Paradicsomban

Mostantól az enyém vagy

És soha nem engedlek el

 

Sok időbe tellett

Hogy a saját utamat járjam

Nem volt okom büszkének lennem a dolgokra, melyeket tettem és mondtam

Bűnös voltam a szenvedő nap alatt

Ragyog felettem, megöl lassan…

 

Címkék: mehida / blood & water

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metal-dszforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr97885694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása