FORDÍTÁSAIM

Blogomban kevésbé ismert finn metal vagy energetikus rockegyüttesek dalszövegeinek általam elkészített fordításait szeretném közölni. Olyan finn előadóktól fordítanék, akik angolul írták meg szövegeiket, s így könnyedén érthetővé tehetem azokat olyan emberek számára, akik szeretik az adott zenéket.

UTOLSÓ KOMMENTEK

  • Valenciafan: Szia! Foglalkozol még fordításokkal? Csak mert látom, hogy közel 7 éves az utolsó bejegyzésed és e... (2016.04.08. 00:52) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • _Hannah_: Igen, pontosan! S ez az, ami miatt elhatároztam én is, hogy elkezdem fordítgatni ezeket a számokat... (2009.01.07. 00:39) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • ziona: Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :) (2009.01.06. 22:20) SONATA ARCTICA - BLANK FILE
  • ziona: Jajjj az imádott farkasosnóta :) De szeretem. Tök jó olvasni, angolul utánajárás hiányában néhány ... (2009.01.06. 22:12) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • Utolsó 20

LOVEX - TIME AND TIME AGAIN

_Hannah_ 2009.03.01. 21:04

Fordításom

Album: Pretend or Surrender (2008.)

 

 

Futottam, hogy elengedj

Elfutottam otthonról

A térdeim nem visznek tovább

De nem tudok megállni.

 

Még túl könnyű futni

 

Újra meg újra eltűnsz

És csodálkozom, hogy sikerül kiűznöd belőlem a poklot

Újra meg újra úgy tűnsz, mintha cserbenhagynál

De úgy látszik, még összetörheted önbecsületemet

 

Reménykedek, mikor elmegyek

Ráébredsz, nem vagyok elég erős

Ahhoz, hogy elfojtsam akaratom, hogy egyedül játsszak

S azt kívánom, bárcsak megértenéd

Mindent feláldoztam, amit fel tudtam

 

Hogy megosszam a lelkem veled

 

Újra meg újra eltűnsz

És csodálkozom, hogy sikerül kiűznöd belőlem a poklot

Újra meg újra úgy tűnsz, mintha cserbenhagynál

De úgy látszik, még összetörheted önbecsületemet

 

Elvesztem a tűzben

Igyekeztem elmenekülni

De a lángok magasabbra nőttek

Túl magasak nekem

 

Újra meg újra eltűnsz

És csodálkozom, hogy sikerül kiűznöd belőlem a poklot

Újra meg újra úgy tűnsz, mintha cserbenhagynál

De úgy látszik, még összetörheted önbecsületemet

 

Újra meg újra

Újra meg újra

Újra meg újra

Még kiűzheted belőlem a poklot (igen..)

Még összetörheted önbecsületemet

 

 

 

Címkék: lovex / pretend or surrender

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metal-dszforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr50974219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása