FORDÍTÁSAIM

Blogomban kevésbé ismert finn metal vagy energetikus rockegyüttesek dalszövegeinek általam elkészített fordításait szeretném közölni. Olyan finn előadóktól fordítanék, akik angolul írták meg szövegeiket, s így könnyedén érthetővé tehetem azokat olyan emberek számára, akik szeretik az adott zenéket.

UTOLSÓ KOMMENTEK

  • Valenciafan: Szia! Foglalkozol még fordításokkal? Csak mert látom, hogy közel 7 éves az utolsó bejegyzésed és e... (2016.04.08. 00:52) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • _Hannah_: Igen, pontosan! S ez az, ami miatt elhatároztam én is, hogy elkezdem fordítgatni ezeket a számokat... (2009.01.07. 00:39) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • ziona: Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :) (2009.01.06. 22:20) SONATA ARCTICA - BLANK FILE
  • ziona: Jajjj az imádott farkasosnóta :) De szeretem. Tök jó olvasni, angolul utánajárás hiányában néhány ... (2009.01.06. 22:12) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • Utolsó 20

LOVEX - TAKE A SHOT

_Hannah_ 2009.03.15. 18:37

Fordításom

Album: Pretend or Surrender (2008.)

 

 

Látok ezer folyosót

S keresztülmentem mindegyiken

Sehol egy nyitott ajtó

 

Be vagyok börtönözve szerelmem által

Akit leláncoltak a félelmek

A szeretet könnyekké vált

 

Egyfelől nem akarom elviselni a fájdalmat

Egyfelől lángra akarok lobbanni

És megtörni az összes láncot

 

Vedd ki a lövedéket

Mérgezett véremből

Tűz vagyok, el foglak égetni

Így jobb, ha kiteszel az életedből!

 

Távolságra van szűkséged, tőlem

Siess a magány karjaiba

Ez az egyetlen gyógymód

 

Egyfelől nem akarom elviselni a fájdalmat

Egyfelől lángra akarok lobbanni

És megtörni az összes láncot

 

Vedd ki a lövedéket

Mérgezett véremből

Lázas vagyok és nem fog lemenni

Addig, amíg az életemben vagy

 

Vedd ki a lövedéket

Mérgezett véremből

Tűz vagyok, el foglak égetni

Így jobb, ha kiteszel az életedből!

 

Távolíts el az életedből

Látni akarom

Megszabadulsz a sérelmektől, melyeket okoztam

 

(Vedd ki a lövedéket!)

(Lövedéket!)

Mérgezett véremből

Lázas vagyok és nem fog lemenni

Addig, amíg az életemben vagy

 

Vedd ki a lövedéket

Mérgezett véremből

Tűz vagyok, el foglak égetni

Így jobb, ha kiteszel az életedből!

 

Ki velem az életedből!

Ki velem az életedből!

Ki velem az életedből!

Ki velem az életedből!

 

 

Címkék: lovex / pretend or surrender

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metal-dszforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr911004015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása