FORDÍTÁSAIM

Blogomban kevésbé ismert finn metal vagy energetikus rockegyüttesek dalszövegeinek általam elkészített fordításait szeretném közölni. Olyan finn előadóktól fordítanék, akik angolul írták meg szövegeiket, s így könnyedén érthetővé tehetem azokat olyan emberek számára, akik szeretik az adott zenéket.

UTOLSÓ KOMMENTEK

  • Valenciafan: Szia! Foglalkozol még fordításokkal? Csak mert látom, hogy közel 7 éves az utolsó bejegyzésed és e... (2016.04.08. 00:52) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • _Hannah_: Igen, pontosan! S ez az, ami miatt elhatároztam én is, hogy elkezdem fordítgatni ezeket a számokat... (2009.01.07. 00:39) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • ziona: Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :) (2009.01.06. 22:20) SONATA ARCTICA - BLANK FILE
  • ziona: Jajjj az imádott farkasosnóta :) De szeretem. Tök jó olvasni, angolul utánajárás hiányában néhány ... (2009.01.06. 22:12) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • Utolsó 20

LOVEX - ON THE SIDELINES

_Hannah_ 2009.03.24. 20:07

Fordításom

Album: Divine Insanity, 2006.

 

 

Megvolt az esélyem

Elajándékoztad

Nem mondtam elégszer

Túl sokat tettem

S minden alkalommal, mikor visszaemlékezem, azon találom magam, hogy kérdezem, miért

 

Mélységesen kétségbe vagyok esve

Elmerülve gondolataimban

Felélesztem az időt

Mikor több lehetett volna minden, mint amit láttam, mikor minden az enyém lett volna, minden az enyém

 

Ha csak én

Ha melletted alhatnék

Átszalasztanám az éjszakát

Oly igazán tartva téged

Tartanám a legszebb látványt

 

Az oldalvonalakon állva

Gondtalanul és ijedten

Nem merek gondolkodni

Mi kerítette hatalmába utamat

S minden alkalommal, mikor visszaemlékezem, azon találom magam, hogy kérdezem, miért

 

Csak tegnap
Azt gondoltam, ismertem

Minden elmondott szót
Mikor minden több lehetett volna, mint amit láttam, mikor minden az enyém lett volna, minden az enyém

 

Címkék: lovex / divine insanity

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metal-dszforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr461023265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása