FORDÍTÁSAIM

Blogomban kevésbé ismert finn metal vagy energetikus rockegyüttesek dalszövegeinek általam elkészített fordításait szeretném közölni. Olyan finn előadóktól fordítanék, akik angolul írták meg szövegeiket, s így könnyedén érthetővé tehetem azokat olyan emberek számára, akik szeretik az adott zenéket.

UTOLSÓ KOMMENTEK

  • Valenciafan: Szia! Foglalkozol még fordításokkal? Csak mert látom, hogy közel 7 éves az utolsó bejegyzésed és e... (2016.04.08. 00:52) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • _Hannah_: Igen, pontosan! S ez az, ami miatt elhatároztam én is, hogy elkezdem fordítgatni ezeket a számokat... (2009.01.07. 00:39) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • ziona: Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :) (2009.01.06. 22:20) SONATA ARCTICA - BLANK FILE
  • ziona: Jajjj az imádott farkasosnóta :) De szeretem. Tök jó olvasni, angolul utánajárás hiányában néhány ... (2009.01.06. 22:12) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • Utolsó 20

WINGDOM - EVERYDAY

_Hannah_ 2009.01.02. 23:20

Fordításom

(Album: Reality, 2005.)

 

 

Tegnap,

Felnőttem, miközben megtanultam, hogy kell egyedül élni

Megszoktam, és azt gondoltam, soha nem lesz szűkségem senkire

Míg meg nem találtam azt

 

Fejemben még visszhangzanak a magányos léptek

A töredékek, azon szavak képei, melyeket egyszer mondtak

Semmi, de hiába?

 

Attól a naptól kezdve, mikor odajöttél hozzám

Bájjal, szépséggel töltötted be életem

Annyira boldog voltam, hogy sírtam, mert elvitted

A tönkrement szívemet

Kihoztál a félelem földjéről

Soha ne engedd, hogy eltűnjek

Most más lábnyomokat látok

A homokba festve, a sajátom mellett

 

Veled elmegyek esőben, és

Napfényben

Nincs szürke árnyék, mikor mellettem vagy

Szerelmed teljessé tesz

Nem, nem vagyok egyedül

És minden nap, azzal a tudattal ébredek, hogy soha nem mész el

Nem félek, minél jobban megismerlek, annál jobban tudom

Igen, megtaláltam azt az egyet

Idáig jöttem nélküled

Ezer kisírt könnyön át

Hogy egy ilyen különleges szerelmet találjak

Mely végigkísér életemen

Nemcsak egy érzés volt

Szerintem több volt, mint egy valós dolog

Hogy hasonlóképp szembesülhessek

Tudom, hogy minden nap velem leszel

Minden nap…

Címkék: wingdom / reality

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metal-dszforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr71854312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása