FORDÍTÁSAIM

Blogomban kevésbé ismert finn metal vagy energetikus rockegyüttesek dalszövegeinek általam elkészített fordításait szeretném közölni. Olyan finn előadóktól fordítanék, akik angolul írták meg szövegeiket, s így könnyedén érthetővé tehetem azokat olyan emberek számára, akik szeretik az adott zenéket.

UTOLSÓ KOMMENTEK

  • Valenciafan: Szia! Foglalkozol még fordításokkal? Csak mert látom, hogy közel 7 éves az utolsó bejegyzésed és e... (2016.04.08. 00:52) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • _Hannah_: Igen, pontosan! S ez az, ami miatt elhatároztam én is, hogy elkezdem fordítgatni ezeket a számokat... (2009.01.07. 00:39) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • ziona: Ez az egyik ötcsillagos Sonata-favom :) (2009.01.06. 22:20) SONATA ARCTICA - BLANK FILE
  • ziona: Jajjj az imádott farkasosnóta :) De szeretem. Tök jó olvasni, angolul utánajárás hiányában néhány ... (2009.01.06. 22:12) SONATA ARCTICA - FULL MOON
  • Utolsó 20

SONATA ARCTICA - DESTRUCTION PREVENTER

_Hannah_ 2009.01.09. 23:36

Fordításom

(Album: Ecliptica, 1999.)

 

 

Otthon vagyok, hol kabátom függ

A felkelő nap pásztora vagyok

Hiszek és bízok földemben

Irányítok, rám van bízva

Mindenki jövője, enyém a vörös gomb

 

Időt vesztettem, míg üvöltöttem

Az emberiség központjában

Megmondtam, mily módon éljék életüket

Irányítottam, rám volt bízva, most

Azt hiszem, a vörös vihar felemelkedik, és mindnyájunkat elpusztít.

 

Hőség a központban, rombolás gátló

Ha egyet elengedsz, elengeded a többit is

Nem védheted meg, térdelhetsz le és adhatod fel

Véged kézben van, ha tombolnak

 

Ha most elmész és keresztülviszed akaratukat

Soha nem lesz választásod

Végy egy nagy levegőt tüdőddel

Mert lehet, többé nem teheted meg, mert ez, ez most a vég

 

Hőség a központban, rombolás gátló

Ha egyet elengedsz, elengeded a többit is

Nem védheted meg, térdelhetsz le és adhatod fel

Véged kézben van, ha tombolnak

 

Tegnap láttam egy fényt, gyorsan keresztbe mozogni az égen

Most balra és jobbra egy izzó fényt látok

Csillagok hullnak le ma éjjel, félek…

És a szakadó eső elnyeli zöld gyepem,

Foltot hagy

Sohasem lehet rendbe hozni

 

Most mondd, ki nyerte meg itt ma éjjel

A díjat, a hitvány küzdelem győzelmét

Ugyanazt a hibát újból elkövetjük

Ha tényleg ez a vég.

 

Hőség a központban, rombolás gátló

Ha egyet elengedsz, elengeded a többit is

Nem védheted meg, térdelhetsz le és adhatod fel

Véged kézben van, ha tombolnak

 

Címkék: sonata arctica / ecliptica

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metal-dszforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr14868436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása